Ir al contenido principal

Causas do cambio climático




QUE É O CAMBIO CLIMÁTICO?


O cambio climático é un cambio significativo e perdurable da distribución estadística dos patrones climáticos durante periodos que poden ir dende decenas ata millóns de anos. Este pode deberse a causas naturais ou ao efecto do home.
Na actualidade existe case unha total afirmación por parte dos científicos de que o ser humano está a producir cambios no clima debido a multiples factores como:


  1. Sobreproducción de recursos debido a nosa sociedade consumista, o cal provoca a emisión de fumes nocivos a atmósfera ademáis da acumulación de residuos.
  2. Uso de enerxías altamente contaminantes como o son as enerxías nucleares ou os combustibles fósiles.
  3. Tala masiva de árboles o cal provoca a desertificación de moitas áreas e impide que a natureza transforme o dioxido de carbono en osíxeno.
  4. Desarrollo da gandería, aínda que pareza unha tontería as vacas e ovellas emiten moito metano durante a sua dixestión e este é un gas que favorece moito máis o efecto invernadoiro incluso que o Dioxido de carbono.
  5. Moitos fertilizantes conteñen nitróxeno o cal non se elimina na propia terra é ao chegar a atmósfera propicia o efecto invernadoiro.
  6. Os gases fluorados que podemos encontrar en extintores ou espumas aislantes... Son dos gases máis perxudiciais para a atomófera sendo 23 000 veces máis efectivos no efecto invernadoiro.
Os efectos dun cambio climático nun período tan corto de tempo son moi numerosos ( perda da biodiverside, aumento de fenómenos meteorolóxicos extremos, maior posibilidade de catástrofes naturais, etc) pero posiblemente os dous efectos máis notables son o efecto invernadoiro é o deshielo dos polos.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Como afecta la publicidad al consumo

INFLUENCIA DA PUBLICIDAD A publicidade é unha forma de comunicación que intenta incrementar o consumo dun producto o servicio ou mellorar a imaxe dunha marca na mente do consumidor. Para que a publicidade sexa o máis efectiva posible realizanse un montón de estudos nos que destancan disciplinas como: psicoloxía, neuroanatomía, sociología, antropología, estadística e economía. As técnicas de publicidade máis utilizadas son: Asociación psicoemotiva:  Por medio de. Estética: imaxes, música, debuxos... Humor:  pretende que asociemos unha marca ou produto a unha situación divertida e así transmitir unha sensación positiva sobre o produto. Sentimientos:  en vez de convencerte busca seducirte con frases evocadoras (relacionadas co enamoramiento, amor por un familiar, un hobbie...) Dramatización:  Consiste en representar un feito que sucede na vida real pero debe percibirse que é unha dramatización. Testimonio:  No caso de representar un f...