INFLUENCIA DA PUBLICIDAD
A publicidade é unha forma de comunicación que intenta incrementar o consumo dun producto o servicio ou mellorar a imaxe dunha marca na mente do consumidor. Para que a publicidade sexa o máis efectiva posible realizanse un montón de estudos nos que destancan disciplinas como: psicoloxía, neuroanatomía, sociología, antropología, estadística e economía.
As técnicas de publicidade máis utilizadas son:
- Asociación psicoemotiva: Por medio de.
- Estética: imaxes, música, debuxos...
- Humor: pretende que asociemos unha marca ou produto a unha situación divertida e así transmitir unha sensación positiva sobre o produto.
- Sentimientos: en vez de convencerte busca seducirte con frases evocadoras (relacionadas co enamoramiento, amor por un familiar, un hobbie...)
- Dramatización: Consiste en representar un feito que sucede na vida real pero debe percibirse que é unha dramatización.
- Testimonio: No caso de representar un feito que sucede na vida real é non se percibe que sexa unha dramatización é un testimonio. Na publicidade adoitase empregar a famosos para que o consumidor relacione o producto cun personaxe influinte.
- Demostración: Proporcionan a respuesta a un problema, é dicir explicanos a utilidade real do producto.
- Descripción: Presenta de forma obxectiva as características dun produto.
- Exposición: Empregase para informar ao consumidor das ofertas dun produto.
- Impacto: Busca impresionar ao consumidor mediante unha publicidade agresiva, xogos de palabras, rimas...
- Frecuencia: Utiliza a repetición como método para que os clientes recorden un eslogan ou mensaxe.
Comentarios
Publicar un comentario