Ir al contenido principal

Como afecta la publicidad al consumo



INFLUENCIA DA PUBLICIDAD



A publicidade é unha forma de comunicación que intenta incrementar o consumo dun producto o servicio ou mellorar a imaxe dunha marca na mente do consumidor. Para que a publicidade sexa o máis efectiva posible realizanse un montón de estudos nos que destancan disciplinas como: psicoloxía, neuroanatomía, sociología, antropología, estadística e economía.
As técnicas de publicidade máis utilizadas son:
  • Asociación psicoemotiva: Por medio de.
  1. Estética: imaxes, música, debuxos...
  2. Humor: pretende que asociemos unha marca ou produto a unha situación divertida e así transmitir unha sensación positiva sobre o produto.
  3. Sentimientos: en vez de convencerte busca seducirte con frases evocadoras (relacionadas co enamoramiento, amor por un familiar, un hobbie...)
  • Dramatización: Consiste en representar un feito que sucede na vida real pero debe percibirse que é unha dramatización.
  • Testimonio: No caso de representar un feito que sucede na vida real é non se percibe que sexa unha dramatización é un testimonio. Na publicidade adoitase empregar a famosos para que o consumidor relacione o producto cun personaxe influinte. 
  • Demostración: Proporcionan a respuesta a un problema, é dicir explicanos a utilidade real do producto.
  • Descripción: Presenta de forma obxectiva as características dun produto. 
  • Exposición: Empregase para informar ao consumidor das ofertas dun produto.
  • Impacto: Busca impresionar ao consumidor mediante unha publicidade agresiva, xogos de palabras, rimas...
  • Frecuencia: Utiliza a repetición como método para que os clientes recorden un eslogan ou mensaxe.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Deshielo da Antártida

RITMO DO DESHIELO NA ANTÁRTIDA O continente máis frío da terra cunha superficie duns 14 millóns de metros cuadrados. Ata o ano 2012 a Antartida perdía aproximadamente 76 000 litros de auga ao ano, dende o 2012 pasou a perder 219 000 litros anuales. O seu desxeo completo supondría a subida do nivel do mar en 58 metros (datos procedentes da revista de divulgación científica Nature). Pero iste non é o maior dos problemas. Se para o 2070 non se freou o desxeo os científicos aseguran que se producirán numerosas pragas, a acidificación dos oceanos ( descenso do pH dos océanos causado pola absorción do dioxido de carbono da atmósfera ) o cal provocará un gran impacto na biodiversidade mariña; ademáis o cambio de temperatura dos océanos levará consigo un cambio nas correntes mariñas co cal aumentarase o impacto nos ecosistemas mariños.  Todo indica que de non frearse nos próximos 10 anos este proceso as consecuencias serán irreversibles. Isto é debido a que o proceso ademáis...