PUBLICIDADE NAS REDES SOCIAIS
Grazas a Internet a publicidade adquiriu unha nova forma de chegar ao público. Unha de tantas posibilidades son as redes sociais, estas permitiron aumentar o alcance da propaganda sobretodo a poboación xoven que cada vez rexeita máis os medios de publicidade "a distancia" convencionais como a radio ou a televisión é utiliza máis as redes. As principais ventaxas deste método de publicidade son:
- Con pouca inversión podese acadar un gran impacto nos clientes potenciais, xa que se algo faise popular rápido se expande pola rede.
- Permiten multitude de formatos de anuncios e ademáis estos mostranse normalmente nos mesmos espacios nos que interactuan os usuarios polo tanto resulta máis integrados que os anuncios convencionais.
- Os anuncios son máis faciles de dirixir aos potenciais consumidores grazas aos múltiples logaritmos é a toda información que queda almacenada na rede.
- Pódese saber con facilidade o alcance da campaña xa que podese saber o número de persoas que visualizaron a páxina ou que clickaron no anuncio.
- É máis fácil dirixir os anuncios a posibles clientes cercanos, polo tanto é moi útil para empresas de ámbito local.
Comentarios
Publicar un comentario