Ir al contenido principal

Importancia da publicidade nas redes sociais




PUBLICIDADE NAS REDES SOCIAIS


Grazas a Internet a publicidade adquiriu unha nova forma de chegar ao público. Unha de tantas posibilidades son as redes sociais, estas permitiron aumentar o alcance da propaganda sobretodo a poboación xoven que cada vez rexeita máis os medios de publicidade "a distancia" convencionais como a radio ou a televisión é utiliza máis as redes. As principais ventaxas deste método de publicidade son:
  • Con pouca inversión podese acadar un gran impacto nos clientes potenciais, xa que se algo faise popular rápido se expande pola rede.
  • Permiten multitude de formatos de anuncios e ademáis estos mostranse normalmente nos mesmos espacios nos que interactuan os usuarios polo tanto resulta máis integrados que os anuncios convencionais.
  • Os anuncios son máis faciles de dirixir aos potenciais consumidores grazas aos múltiples logaritmos é a toda información que queda almacenada na rede.
  • Pódese saber con facilidade o alcance da campaña xa que podese saber o número de persoas que visualizaron a páxina ou que clickaron no anuncio.
  • É máis fácil dirixir os anuncios a posibles clientes cercanos, polo tanto é moi útil para empresas de ámbito local.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Deshielo da Antártida

RITMO DO DESHIELO NA ANTÁRTIDA O continente máis frío da terra cunha superficie duns 14 millóns de metros cuadrados. Ata o ano 2012 a Antartida perdía aproximadamente 76 000 litros de auga ao ano, dende o 2012 pasou a perder 219 000 litros anuales. O seu desxeo completo supondría a subida do nivel do mar en 58 metros (datos procedentes da revista de divulgación científica Nature). Pero iste non é o maior dos problemas. Se para o 2070 non se freou o desxeo os científicos aseguran que se producirán numerosas pragas, a acidificación dos oceanos ( descenso do pH dos océanos causado pola absorción do dioxido de carbono da atmósfera ) o cal provocará un gran impacto na biodiversidade mariña; ademáis o cambio de temperatura dos océanos levará consigo un cambio nas correntes mariñas co cal aumentarase o impacto nos ecosistemas mariños.  Todo indica que de non frearse nos próximos 10 anos este proceso as consecuencias serán irreversibles. Isto é debido a que o proceso ademáis...

Como afecta la publicidad al consumo

INFLUENCIA DA PUBLICIDAD A publicidade é unha forma de comunicación que intenta incrementar o consumo dun producto o servicio ou mellorar a imaxe dunha marca na mente do consumidor. Para que a publicidade sexa o máis efectiva posible realizanse un montón de estudos nos que destancan disciplinas como: psicoloxía, neuroanatomía, sociología, antropología, estadística e economía. As técnicas de publicidade máis utilizadas son: Asociación psicoemotiva:  Por medio de. Estética: imaxes, música, debuxos... Humor:  pretende que asociemos unha marca ou produto a unha situación divertida e así transmitir unha sensación positiva sobre o produto. Sentimientos:  en vez de convencerte busca seducirte con frases evocadoras (relacionadas co enamoramiento, amor por un familiar, un hobbie...) Dramatización:  Consiste en representar un feito que sucede na vida real pero debe percibirse que é unha dramatización. Testimonio:  No caso de representar un f...

Causas do cambio climático

QUE É O CAMBIO CLIMÁTICO? O cambio climático é un cambio significativo e perdurable da distribución estadística dos patrones climáticos durante periodos que poden ir dende decenas ata millóns de anos. Este pode deberse a causas naturais ou ao efecto do home. Na actualidade existe case unha total afirmación por parte dos científicos de que o ser humano está a producir cambios no clima debido a multiples factores como: Sobreproducción de recursos debido a nosa sociedade consumista, o cal provoca a emisión de fumes nocivos a atmósfera ademáis da acumulación de residuos. Uso de enerxías altamente contaminantes como o son as enerxías nucleares ou os combustibles fósiles. Tala masiva de árboles o cal provoca a desertificación de moitas áreas e impide que a natureza transforme o dioxido de carbono en osíxeno. Desarrollo da gandería, aínda que pareza unha tontería as vacas e ovellas emiten moito metano durante a sua dixestión e este é un gas que favorece moito máis o efecto inver...