PUBLICIDADE SUBLIMINAL
É publicidade subliminal todo aquel mensaxe audivisual o cal é emitido por debaixo do umbral de percepción consciente e que incita ao consumo dun determinado produto. Por exemplo se se proxectan máis 14 imaxes por segundo o noso cerebro non é capaz de percibilas de forma consciente pero sí que as recibe, polo tanto o mensaxe pode pasar ao subsconciente é este influir na conduta do individuo.
Ainda que existe moita controversia sobre a efectividade desta practica publicitaria, na actualidade considerase que baixo unhas determiñadas condicións esta sí é efectiva. Un experimento que parece probalo fixose en 2006. Neste experimento pedíaselles a uns voluntarios que observasen unhas imaxes nas que aparecían unhas cadeas de "Bs" e tiñan que encontrar a b minuscula. Estas cadeas aparecían cada 300 milisegundos mentres que cada 23 milisegundos introducían unha secuencia anunciando unha determinada bebida. Ao final do experimento pediuselles aos participantes que elixisen entre duas marcas coñecidas de auga e apreciouse o seguinte. Os que non tiñan sede elixiron indistintamente as duas marcas de auga, os que tiñan sede pero non recibiran a publicidade subliminal fixeron o mesmo pero os que recibiron a publicidade e tiñan sede tenderon a escoller a bebida a cal foi anunciada no experimento.
Comentarios
Publicar un comentario