Ir al contenido principal

Publicidade subliminal



PUBLICIDADE SUBLIMINAL


É publicidade subliminal todo aquel mensaxe audivisual o cal é emitido por debaixo do umbral de percepción consciente e que incita ao consumo dun determinado produto. Por exemplo se se proxectan máis 14 imaxes por segundo o noso cerebro non é capaz de percibilas de forma consciente pero sí que as recibe, polo tanto o mensaxe pode pasar ao subsconciente é este influir na conduta do individuo.
Ainda que existe moita controversia sobre a efectividade desta practica publicitaria, na actualidade considerase que baixo unhas determiñadas condicións esta sí é efectiva. Un experimento que parece probalo fixose en 2006. Neste experimento pedíaselles a uns voluntarios que observasen unhas imaxes nas que aparecían unhas cadeas de "Bs" e tiñan que encontrar a b minuscula. Estas cadeas aparecían cada 300 milisegundos mentres que cada 23 milisegundos introducían unha secuencia anunciando unha determinada bebida. Ao final do experimento pediuselles aos participantes que elixisen entre duas marcas coñecidas de auga e apreciouse o seguinte. Os que non tiñan sede elixiron indistintamente as duas marcas de auga, os que tiñan sede pero non recibiran a publicidade subliminal fixeron o mesmo pero os que recibiron a publicidade e tiñan sede tenderon a escoller a bebida a cal foi anunciada no experimento. 


Resultado de imagen de publicidad subliminal







Comentarios

Entradas populares de este blog

Causas do cambio climático

QUE É O CAMBIO CLIMÁTICO? O cambio climático é un cambio significativo e perdurable da distribución estadística dos patrones climáticos durante periodos que poden ir dende decenas ata millóns de anos. Este pode deberse a causas naturais ou ao efecto do home. Na actualidade existe case unha total afirmación por parte dos científicos de que o ser humano está a producir cambios no clima debido a multiples factores como: Sobreproducción de recursos debido a nosa sociedade consumista, o cal provoca a emisión de fumes nocivos a atmósfera ademáis da acumulación de residuos. Uso de enerxías altamente contaminantes como o son as enerxías nucleares ou os combustibles fósiles. Tala masiva de árboles o cal provoca a desertificación de moitas áreas e impide que a natureza transforme o dioxido de carbono en osíxeno. Desarrollo da gandería, aínda que pareza unha tontería as vacas e ovellas emiten moito metano durante a sua dixestión e este é un gas que favorece moito máis o efecto inver

Deshielo da Antártida

RITMO DO DESHIELO NA ANTÁRTIDA O continente máis frío da terra cunha superficie duns 14 millóns de metros cuadrados. Ata o ano 2012 a Antartida perdía aproximadamente 76 000 litros de auga ao ano, dende o 2012 pasou a perder 219 000 litros anuales. O seu desxeo completo supondría a subida do nivel do mar en 58 metros (datos procedentes da revista de divulgación científica Nature). Pero iste non é o maior dos problemas. Se para o 2070 non se freou o desxeo os científicos aseguran que se producirán numerosas pragas, a acidificación dos oceanos ( descenso do pH dos océanos causado pola absorción do dioxido de carbono da atmósfera ) o cal provocará un gran impacto na biodiversidade mariña; ademáis o cambio de temperatura dos océanos levará consigo un cambio nas correntes mariñas co cal aumentarase o impacto nos ecosistemas mariños.  Todo indica que de non frearse nos próximos 10 anos este proceso as consecuencias serán irreversibles. Isto é debido a que o proceso ademáis de