Ir al contenido principal

Consecuencias do consumismo



EFECTOS DO CONSUMISMO 



A consecuencia máis evidente e que todos coñecemos é o daño ecolóxico producido pola necesidade de producir en exceso bens e servicios que satisfagan as necesidades dunha poboación adoctrinada na retahíla de comprar, tirar, comprar. Claro que este é un dos maiores problemas xa que senón o evitamos en menos dun siglo habremos agotado os recursos do noso planeta ademais de habelo contaminado por completo. 
Pero este non é o único problema, tamén afecta directamente as persoas xa que as persoas consumistas sentense desgraciadas cando non poden comprar un obxecto que queren e no caso de conseguilo sentense ben por un breve lapso de tempo ata que necesiten comprar outra cousa para volver a sentirse ben. Polo tanto o consumismo xera unha dependencia como se de unha droga se tratase provocando que cada vez a xente necesite comprar máis e máis. Uns problemas derivados desta necesidade de comprar máis e máis son patoloxías como a obesidade e depresión xa que pensamos que podemos conseguir a felicidade a través do consumo masivo de comidas, productos milagrosos, etc.
A nivel social o consumismo ten tamén un efecto negativo xa que provoca o desigual reparto de riquezas xa que os consumidores suelen ser dun grupo social inferior os dueños das grandes compañías generadoras de productos.
Por todo esto podemos afirmar que o consumismo é injusto, insolidario e desumanizador e deberíamos buscar solucións.


Resultado de imagen de consumismo

Comentarios

Entradas populares de este blog

Como afecta la publicidad al consumo

INFLUENCIA DA PUBLICIDAD A publicidade é unha forma de comunicación que intenta incrementar o consumo dun producto o servicio ou mellorar a imaxe dunha marca na mente do consumidor. Para que a publicidade sexa o máis efectiva posible realizanse un montón de estudos nos que destancan disciplinas como: psicoloxía, neuroanatomía, sociología, antropología, estadística e economía. As técnicas de publicidade máis utilizadas son: Asociación psicoemotiva:  Por medio de. Estética: imaxes, música, debuxos... Humor:  pretende que asociemos unha marca ou produto a unha situación divertida e así transmitir unha sensación positiva sobre o produto. Sentimientos:  en vez de convencerte busca seducirte con frases evocadoras (relacionadas co enamoramiento, amor por un familiar, un hobbie...) Dramatización:  Consiste en representar un feito que sucede na vida real pero debe percibirse que é unha dramatización. Testimonio:  No caso de representar un f...

Causas do cambio climático

QUE É O CAMBIO CLIMÁTICO? O cambio climático é un cambio significativo e perdurable da distribución estadística dos patrones climáticos durante periodos que poden ir dende decenas ata millóns de anos. Este pode deberse a causas naturais ou ao efecto do home. Na actualidade existe case unha total afirmación por parte dos científicos de que o ser humano está a producir cambios no clima debido a multiples factores como: Sobreproducción de recursos debido a nosa sociedade consumista, o cal provoca a emisión de fumes nocivos a atmósfera ademáis da acumulación de residuos. Uso de enerxías altamente contaminantes como o son as enerxías nucleares ou os combustibles fósiles. Tala masiva de árboles o cal provoca a desertificación de moitas áreas e impide que a natureza transforme o dioxido de carbono en osíxeno. Desarrollo da gandería, aínda que pareza unha tontería as vacas e ovellas emiten moito metano durante a sua dixestión e este é un gas que favorece moito máis o efecto inver...